Fluieratul și pâsâitul NU sunt metode de agățat!

Dragi băieți (că dacă erați bărbați nu făceați asta),

Fluieratul și pâsâitul NU sunt metode de agățat! Nicio femeie nu se va simți flatată atunci când o fluierați pe stradă. Și nici atunci când o pâsâiți. Nu, nici măcar când urlați după ea ca și cum ați vinde cartofi: “Hei, frumoaso! Păpușe! Ce bună ești!”.

Îmi pare rău că vă distrug speranțele, dar nu există femeie întreagă la minte care să fie dată pe spate de interjecțiile voastre. Cumva vă așteptați la reacțiile astea din partea femeilor: “Oh, ce sexy ai fluierat după mine. M-ai dat gata! Hai să ieșim la o cafea!”, “Așa pâsâit feroce nu am auzit în viața mea! Vreau să fii tatăl copiilor mei!”, “Mai fluieră un pic, îmi place să aud trilurile tale gâjâite”?

Nu se va întâmpla asta! NI-CIO-DA-TĂ!

Nu, nici măcar dacă îl pâsâiți pe cățelul meu nu mă impresionați. Nici măcar pe el. Iar “cuțu-cuțu” e atât de fascinant pentru el, cum e spanacul pentru mine. NOT! Nu încercați să îi atrageți lui atenția ca să vă arunce stăpâna o privire. Dacă erați demni de privirea ei, singura interjecție care se auzea din gura voastră era încercarea de a vă drege vocea înainte de a vorbi cu ea. Pentru că într-o lume normală, “agățatul” se face prin vorbe. În junglă, da, se face prin sunete.

Așa că, data viitoare când vreți să agățați o femeie, ieșiți din peșteră, dați-vă jos din copaci, desprindeți-vă de liane și învățați să legați două cuvinte.

Cu drag,

Beatriceps (și orice femeie fluierată și pâsâită pe stradă)

Leave a Reply

