Ce vor femeile? 

Sunt o femeie cu suflet mare şi bun, aşa că voi împărtăşi cu voi, bărbaţii, ce vor femeile. Fără o introducere prea mare, să începem: 

  • Femeile vor să le spuneţi că le iubiţi, nu prea des pentru că nu mai e special, dar nici prea rar, altfel… “Nu mi-ai mai zis <<te iubesc>> de o săptămână! E clar! Ai pe altcineva! Vrei să ne despărţim!”
  • Femeile vor să fie căutate, nu prea rar pentru că se vor simţi ignorate, dar nici prea des, altfel… “E a doua oară când mă suni ora asta! Mă verifici? Deci nu ai încredere în mine!”
  • Femeile vor să ştie despre trecutul vostru, nu prea puţin pentru că vor crede că le ascundeţi ceva, dar nici prea mult, altfel… “Aha, deci fosta avea 1,8 m, eu am 1,65 m. Deci îi plac fetele înalte. Asta înseamnă că eu nu sunt tipul lui de femeie! Deci mă va părăsi pentru prima femeie înaltă pe care o va întâlni!”
  • Femeile, când îţi zic că vor ceva dulce, se referă la ceva nu foarte dulce, cu ciocolată, dar nu prea multă pentru că îngraşă, cu frişcă, dar să fie cu 0% grăsimi, cu fructe, dar nu coacăze, ci afine şi cu marţipan, dar nu colorat pentru că are E-uri
  • Femeile vor să le faceţi cadouri surpriză, dar nu doar de ziua lor şi de Crăciun pentru că atunci se aşteaptă, dar nici prea des pentru că altfel…  “Sigur ai făcut tu ceva de îmi aduci flori atât de des!”
  • Femeile vor să ştie la ce oră aveţi întâlnire cu două zile înainte, nu mai mult pentru că s-ar putea să intervină ceva, dar nici mai puţin, cum ar fi cu câteva ore înainte, altfel… “Aoleu, iar mi-am dat programul peste cap! Trebuie să îmi fac manichiura, să mă epilez, să mă spăl la cap, să îmi fac părul, să mă hotărăsc cu ce mă îmbrac! Iar voi întârzia!”

Acum ştiţi ce vor femeile? Nu, serios! Femeile vor să fie iubite, respectate şi să le fiţi fideli! Atât!

Din punctele atinse mai sus, reiese că femeile vor echilibru! Băgaţi la cap! Echilibru! Dar nu prea mult, ar merge şi puţină spontaneitate, alfel… 

Leave a Reply

