Cum ştii că te urăşte câinele tău!

De aproape un an de zile am un nou membru în familie, pe Joy. E un Yorkshire Terrier iubăreţ, energic, pupăcios şi care, uneori, mă urăşte. De unde ştiu? Am o listă întreagă de lucruri care mi-o dovedesc!

1.În weekend-uri îmi doresc să mă trezesc un pic mai târziu. Nu de alta, dar în timpul săptămânii mă trezesc la 5. Dar Joy e de părere că nu am nevoie de somn şi are chef de joacă, mă muşcă de nas, de degetele de la picioare, îmi aduce jucării chiţăitoare în pat.

2.Dacă face vreo prostie, îl pedepsesc închizându-l 10 minute într-o cameră. Drept răzbunare roade cabluri, mobila, pereţii sau îşi face praf, bucăţele-bucăţele covoraşul absorbant. Când intru în cameră, am impresia că au trecut prăduitorii pe acolo, iar Joy se uită la mine cu nişte ochi drăgălaşi şi dă din coadă.

“Mami, am redecorat camera!”

joy2

3.În timpul zilei nu latră. Pot lătra haite de câini pe afară, vecinii pot face concerte cu bormaşina etc. Joy e liniştit. După ora 8 seara… se schimbă treaba. Dacă bâzâie o muscă, latră ca şi cum ar fi viaţa lui în pericol! E o muscă!!! În curând, voi fi dată afară din bloc de către vecinii mei…

4.Momentul ăla când trebuie să ieşim afară. Când vede lesa, e cel mai fericit! Problema e când trebuie să îi pun lesa! Mă muşcă de parcă îl torturez cu piesa “Baby” de la Justin Bieber.

5.E cel mai mare cerşetor din lume. Pot să mănânc orice, vrea şi el! Evident, nu îi dau. Dar mă latră de parcă e nemâncat de 3 zile. Îi dau bobiţe ca să mă lase în pace. Le miroase şi apoi îmi aruncă privirea aia… “Mă iei de prost? Să mănânci tu bobiţe cu bizon, miel şi somon! Eu vreau pâine!”

Astea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le face Joy şi îmi arată că mă urăşte. Dar mă şi iubeşte! E singurul care se bucură când ajung acasă! Un pic trist :))

joy3

 

Leave a comment