Iertare

– L-ai iertat? 

– Da, de multă vreme.

– De ce? 

– Pentru că e un om bun şi merită. Acum, sper că m-a iertat şi el pe mine.

– Poftim? După tot ce…

– Da. Şi eu i-am greşit… Mult! Îmi doresc să mă ierte pentru că nu l-am mai considerat îndeajuns pentru mine, pentru că am tras de el să îmi ofere nişte lucruri pe care nu era obligat să mi le ofere şi totuşi o făcea, din când în când, din obligaţie faţă de mine. Am vrut să fie ceva ce el nu putea, nu avea cum să fie pentru că nu îi stătea în caracter. Am avut aşteptări prea mari de la el, când el a fost sincer cu mine tot timpul şi mi-a zis că nu se va schimba. Dar eu am rămas şi am sperat.

– De ce?

– Pentru că eram naivă și credeam că pot schimba oamenii după bunul meu plac, pentru că îl iubeam… 

– Şi cum de ai renunţat? 

– A fost nevoie de mult curaj din partea mea. Mi-am dat seama că eu voiam mai mult de la persoana de lângă mine şi ca să pot să fiu fericită trebuie să îmi găsesc persoana care îmi poate oferi, necondiţionat, tot ce vreau eu.

– Ce vrei?

– Iubire necondiţionată, timp, atenţie, apreciere, susţinere…

– Crezi că te-a iubit? 

– Sunt sigură că m-a iubit. 

– Îl mai iubeşti? 

– Nu. Dar o să țin mereu la el.

– Ce îţi doreşti de la următoarea relație? 

– Să nu ajung să îmi cer iertare, din nou, pentru aceleaşi lucruri. Atât. 

Leave a Reply

