Ai avut dreptate…

Ai avut dreptate cu foarte multe lucruri, dar preferam să nu te ascult… Să nu te mai ascult. Tu nu mă ascultai, eu de ce aș fi făcut-o? 

Zilele astea m-am gândit foarte mult la tine și la ce am fost noi. Cum așa? Pentru prima dată, după multe luni, am întins canapeaua din camera mea. O făceam doar când veneai tu. Acum am făcut-o… De dor. 

Știi că nu îmi mai amintesc ce a fost rău în relația noastră? Cred că e de bine. Mi-ai rămas amintire și te povestesc frumos. Ai crezut, la un moment dat, că nu te-am iubit niciodată. Te-am iubit, mult de tot. Te-am iubit, însă, mai mult decât mă iubeam pe mine. Aici am greșit eu. 

Ziceam că ai avut dreptate. Ai avut dreptate să nu mai am încredere atât de ușor în oameni. Nu te-am ascultat și… I’ve messed it up. Sunt un haos acum. Mi-ai spus cândva că lângă mine ești liniștit, că te simți ca în rai. Nimic nu mai aduce a rai în viața mea de acum. E un haos. Sunt un haos. 

Sunt în mijlocul străzii, cu bagajele făcute varză, încercând să mă adun, să mă feresc de mașini și să îmi găsesc drumul. Cu tine știam care îmi e drumul. Mi-a fost bine. Dar am vrut să îmi fie foarte bine, iar tu nu puteai mai mult. Nu îți reproșez. Îți mulțumesc pentru tot, dar știu că nu te-ai fi schimbat. Nu am fost eu omul pentru care să faci asta. Te-am învinovățit mult timp că nu m-ai iubit destul încât să o faci, dar nu o mai fac. Așa ești tu. M-ai iubit cum ai putut, cum ai știut mai bine. Și eu la fel. Chiar dacă, poate nu ți-am arătat cum ai fi vrut. Nu știam cum să o fac. Nici acum nu am învățat să arăt, dar acum nu am cui. Poate voi învăța pentru persoana potrivită.

Te-am iubit. Tu m-ai învățat cum se face. Stai liniștit, locul ăla nu o să ți-l ia nimeni. Care loc? Știi prea bine. 

P.S.: Mi-e dor de tine. 

Leave a Reply

