Cine sunt eu?

Azi e ziua mea! La mulți ani, mieee!!! Așa că azi vă fac eu vouă un cadou: vă spun pe șleau cine sunt eu, cu bune și cu rele.

Eu sunt Andreea, Beatrice, Mica, Beatriceps, Ardeux, Ardeea, Copilu’, Baby, B., Micuța. Am 1,65 m și 50 de kilograme. Unii spun că sunt frumoasă, drăguță, drăgălașă, eu zic că arăt bine. Sunt modestă, dar am învățat să mă apreciez. Eu sunt copil, femeie, adult, adolescentă, om.

Eu sunt omul ăla pentru care nu există nuanțe de gri. Pentru mine e alb sau negru, nu există cale de mijloc, nu mă încurc cu jumătăți de măsură. Îmi dai tot sau nu îmi dai nimic. Ofer tot sau nimic. Sunt omul care iartă și oferă o mie de șanse… până la un moment dat. Când calci strâmb pentru ultima dată, fii sigur că tot ce vei mai primi din partea mea va fi indiferență. Nici măcar nu îți voi purta pică. N-am timp de lucruri d-astea.

Sunt și optimistă și pesimistă. Sunt un uragan de sentimente și trăiri. Trec de la fericirea exuberantă la “vreau să fug de tot și toți”. Râd mult! Ador să râd! Îmi plac glumele bune și cu substrat. Analizez, îmi fac scenarii în cap. Nu e bine, dar e incontrolabil. De cele mai multe ori analiza asta exagerată m-a ajutat la muncă și în viața personală. Ador muzica. Nu pot trăi fără, chiar și acum scriu cu muzică pe fundal.

Sunt timidă, socializez greu cu oamenii, dar și când apuc să îi cunosc, prind drag de ei. Nu îmi place aglomerația de niciun fel. Mă sperie. Mă sperie și întunericul, d-aia adorm cu televizorul programat să se închidă singur. Mi-e frică de singurătate, dar sunt momente în care mi-o doresc foarte mult.

Îmi place să știu finalul unei cărți înainte să o citesc. D-aia citesc finalul prima dată. La fel fac și cu filmele. Nu le văd până nu mi le povestește cineva. D-aia nu mă apuc de seriale până nu se termină de difuzat. Nu pot să aștept un an până la următorul sezon.

Îmi place fast-food-ul, îmi plac fructele de mare, ador ciocolata și dulciurile, în general. Nu mănânc prea sănătos, dar dacă mă veți vedea mâncând un hamburger, să știți că are și o foaie de salată în el. Deci mănânc bio. Legumele și fructele le mănânc doar crude, în salate sau separat. Fierte, coapte sau gătite în orice alt mod sunt bleah! Nu le suport!

Nu îmi exprim sentimentele prea des. Deci când o fac, apreciați. E nevoie de mult curaj din partea mea să fac asta. Îmi plac îmbrățișările mult! Mi se par cele mai intime gesturi. Iubesc. Mult și pe toată lumea. Mai nou, și pe mine. Îmi place să iubesc și ador să fiu iubită. Cred că e singurul lucru de care are nevoie un om. Cu iubirea se rezolvă orice.

Am prieteni puțini, dar foarte buni. Sunt bună la suflet și darnică. Împart orice, mai puțin bărbatul de lângă mine. Sunt și un pic geloasă. Uneori, un pic mai mult. Îmi place să cânt, asta nu înseamnă că o fac și bine. La fel și cu dansul. Sunt dezorganizată, un pic împiedicată, un haos pe două picioare. Dar am ordinea mea din mijlocul tornadei.

Îmi place fotbalul. Îl joc, mă uit la meciuri, merg la meciuri. Iubesc marea, mă liniștește. Soarele e cel mai bun prieten al meu. Îmi plac ochii oamenilor și mâinile lor.

Fumez, beau tone de cafea. Muncesc mult, dar îmi place. Ajut oamenii cum pot. Plâng la filme, cărți și știri. Ador animalele, am un cățel pe care îl iubesc din tot sufletul! Îmi iubesc părinții și fratele, deși nu le zic prea des.

Sunt posesivă. Fac compromisuri, dar nu sacrificii. Merg la psiholog de 3 ani, de când am avut parte de tragedia vieții mele, care m-a resetat din toate punctele de vedere. Dar sunt bine. Mulțumesc, doamna Lili!

Dacă nu îmi place ceva la tine, îți zic frumos. Dacă nu sunt fericită lângă cineva sau undeva, plec. Viața mea e prea scurtă ca să o petrec în zona de confort. Nu îmi plac fake-urile. Nici oamenii, nici lucrurile materiale. Îmi plac ochii mei, cred că sunt cel mai frumos lucru la mine. Nu îmi plac picioarele mele, sunt un pic strâmbe.

Nu pic prea des, dar când o fac mă doare tot corpul. Nu arăt când sunt supărată, doar oamenii care mă cunosc foarte bine își dau seama. Îmi place să scriu. Nu îmi place să vorbesc la telefon.

Vorbesc în somn. Uneori, în rusă. Nu știu rusă!

Îmi place căldura. Îmi doresc să fie 30+ grade, 360 de zile pe an. Restul de 5 zile, să fie frig și zăpadă multă, în perioada Crăciunului. Ador Crăciunul! Îmi place să fac cadouri, îmi plac colindele, mirosul de cozonaci, bradul meu frumos împodobit și toată familia adunată la masă.

În linii mari, cam asta sunt. Complexă și simplă, în același timp. Take it or leave it. Stai liniștit, dacă nu mă accepți așa cum sunt, nu mă supăr. Poți să pleci oricând din viața mea. Eu nu țin pe nimeni cu forța lângă mine.

Dacă ai avut răbdare să citești până aici, înseamnă că ai vrut să mă descoperi puțin. Și îți mulțumesc!

La mulți ani, mie!

 

One thought on “Cine sunt eu?

Leave a Reply

