Friendzone cronic

Bianca tocmai se despărțise de iubitul ei, după o relație de 3 ani. Mă rog, iubitul ei de ea. Supărarea și nervii erau la cote maxime, așa că, prietena ei, Iulia, o lua cu ea peste tot. Iubitului Iuliei, Marius, i-a venit o idee. Avea un prieten, Ionuț, care era single de ceva vreme. De ce să nu le facă celor doi cunoștință? 

Marius a organizat un weekend la munte cu Iulia, Bianca și Ionuț. El complotase cu Iulia ca cei doi să aibă parte de cât mai multe momente împreună, să se cunoască mai bine. Weekend-ul a decurs conform planului, Bianca mai uitase de supărare și Ionuț părea interesat de ea. 

În următoarea săptămână, Iulia și Marius au plecat la mare, urmând ca Bianca și Ionuț să îi urmeze în weekend. Au plecat amândoi cu mașina, au povestit, au râs, s-au rătăcit, au râs și mai mult. Seara, la masă, Ionuț stătea numai lângă Bianca, o complimenta, iar ea deja își făcea speranțe în legătură cu o nouă relație. Gândeau la fel, erau pe aceeași lungime de undă, vorbeau mult unul cu altul, era totul perfect. 

După masa de seară, toată lumea s-a retras la somn. Ionuț și Bianca au rămas în curtea vilei unde erau cazați, alături de un prieten de-al Iuliei, Florin. Florin băuse cam mult și vorbea continuu. Din respect, cei doi stăteau și îl ascultau.

La un moment dat, mesaj pe telefonul Biancăi: “Vrei să facem o plimbare pe plajă?”. Era de la Ionuț. Ea a acceptat, și-au luat o sticlă cu vin, țigările și două pahare. S-au dus pe plaja din fața vilei și s-au așezat pe șezlong. 

-Bianca, spune-mi, te rog… Cum faci ca o tipă, care s-a despărțit recent de iubitul ei, să te placă? 

-(Really??? Asta mă întrebi?) Ummm… Nu prea înțeleg întrebarea.

-Uite, e o tipă care s-a despărțit recent de iubitul ei, după o relație de trei ani, și nu știu ce să fac. O plac foarte mult, dar nu știu cum să o abordez. 

-(Mă ia pe la Pitești ca să mă aducă la București??? De ce nu o zice direct?) Ionuț, mai bine zi-mi despre cine e vorba. Poate așa te pot ajuta.

-Păi… O știi pe Ioana H.? De la tv, sigur o știi. Ea a avut relație de 3 ani, ca și tine, s-a despărțit de iubitul ei, de curând, sunteți și aceeași zodie și mă gândeam că mă poți ajuta. 

Bianca deja nu îl mai auzea, s-a oprit la ” Ioana H.”. Noroc că era noapte și fața ei nu se vedea prea bine, nu se vedea că se dezumflase de tot, speranțele ei s-au dus să se sinucidă în mare și mai că îi venea să îi spargă sticla de vin în cap. 

“Păi bine, măi Ionuț. M-ai adus romantic aici, pe plajă, cu vin, ca să mă întrebi cum să o agăți pe alta doar pentru că, dintr-o coincidență, trecem amândouă prin aceeași situație? Bine, nu aceeași, pentru că pe ea sigur nu o invită nimeni pe plajă ca să o întrebe cum se agață femeile. Săracul de tine… Ești atât de bleg încât nici măcar nu pot să mă supăr pe tine. Ce să mai fac acum? Te ajut, ce pana mea… Cu sfaturi, adică. Pfoaaiii… Ce friendzone mi-am luat. O să râdă Iulia cu lacrimi de mine. Eh, măcar o faptă bună să fac și eu.”, gândea Bianca.

Proaspăt friendzone-uită cronic, Bianca l-a învățat pe Ionuț, până la 4 dimineața, cum se agață. 

Și au trăit fericiți, separat, până la adânci bătrâneți. 

P.S.: Numele din această poveste sunt schimbate. Povestea e reală 100%!

Leave a Reply

