Armin pe sistem!

A lansat Armin van Buuren o piesă nouă de care sunt obsedată. Nimic nou, cum apare o piesă bună, o ascult în disperare 2-3 săptămâni. Earworm, you know?

Eu, cu căștile și Armin în urechi, în metrou. Cobor la stația Lujerului cu gândul să găsesc un magazin de unde să îmi cumpăr țigări. Dau play din nou piesei, zâmbet larg pe față, trăiam muzica. Găsesc magazin până să ies de la metrou. Îmi dau o cască jos ca să pot să cer politicos un pachet de țigări. Domnișoara vânzătoare mai să mă dea pe spate cu genele ei exagerat de lungi și false. Credeam că e curent de la metrou, dar clipea ea. Na, gusturile nu se discută.

-Bună ziua. Sobranie negru lung?

-Bună. Da, imediat.

Mi se pare că aud ceva, așa că scot și a doua cască din ureche.

“Să cântăm cea mai frumoasă melodie
Pentru toți fanii noștri
Care ne așteaptă de atâta timp”

Îmi ies ochii din orbite și mă străduiesc foarte foarte tare să nu mă apuce râsul. Salam nu era pe raftul magazinului, ci în playlist-ul acestuia. Domnișoara îmi dă țigările, le plătesc și plec.

Nu am mai putut să dau drumul la muzică din nou. Mi se părea că îl profanez pe Armin.

Vă las și vouă piesa aici.

Leave a Reply

