Iubește-ți pielea!

De când mă știu, mi-a plăcut să am grijă de pielea mea, în special de tenul meu. Un ten curat înseamnă că îți pasă de felul în care arăți, te face să arăți bine chiar și fără machiaj și te ajută să ai mai multă încredere în tine.

De-a lungul timpului, am apelat la tot felul de măști realizate acasă sau la tratamente dureroase la saloanele de cosmetică.

Dar, acum un an, am descoperit cel mai ușor mod de a avea grijă de pielea, fără procedee dureroase sau scumpe. La Nomasvello Victoriei am aflat despre tratamentul de curățare facială ProSkin.

1462990_197816800404509_1525096998_n

Tehnologia cu Ultrasunete este una din cele mai inovative în domeniul frumuseții ce funcționează fără a fi necesară utilizarea unor produse chimice (se folosește doar ser fiziologic), elimină celulele moarte, impuritățile din piele, punctele negre, albe iar Energia Galvanică ajută la închiderea porilor și pătrunderea mult mai rapidă a produsului facial revitalizant cu ajutorul unui masaj relaxant de 5 minute.Întreaga procedură durează aproximativ 30-40 minute, și nu atacă țesutul, prin urmare nu vei pleca cu semne pe față. Este o metodă eficientă și non invazivă recomandată pentru toate tipurile de ten. Este primul pas în obținerea oricărui ten luminos și lipsit de probleme! Specialiștii recomandă ca primele ședințe să se realizeze la intervale de minimum 2 săptămâni, apoi o dată pe lună, înlocuind extracția clasică. Prețul per ședință este de 135 lei pentru clienții noi și 68 de lei pentru clienții fideli centrului Nomasvello Victoriei.

Luna aceasta, la Nomasvello Victoriei, este o super ofertă: 2 terapii faciale Proskin la 100 lei în loc de 270 lei, o ședință IPL mâini bonus oferită la o ședință IPL brațe efectuată și o ședință IPL labă picior bonus oferită la o ședință IPL picioare efectuată.

februarie2017

Recomand cu toată căldura tratamentul ProSkin de la Nomasvello Victoriei! Este testat de mine în ultimul an, lună de lună, iar rezultatele chiar sunt impresionante!

 

Leave a Reply

