Prin ochii lui

-Trebuie să te avertizez, nemachiată nu sunt chiar…

-Ești cea mai frumoasă.

-Ești subiectiv! Dimineața, când mă trezesc am o față…

-Perfectă!

-Nu este adevărat… am cearcăne.

-Le iubesc.

-Picioarele mele sunt strâmbe și am mers de fotbalist.

-Îți iubesc picioarele și ești fotbalista mea.

-Nu am greutatea ideală. Trebuie să mai dau jos câteva kilograme

-Iubesc fiecare centimetru din tine și pentru mine arăți foarte bine.

-Mă împiedic foarte des.

-Și eu o să fiu aici să te prind mereu.

-Sunt ca o tornadă. Stric lucruri în jurul meu, mă lovesc singură, sunt neîndemânatică.

-Iar eu sunt aici să am grijă de tine.

-Mă iubesc.

-Nu mai mult decât te iubesc eu.

-E ceva ce nu îți place la mine?

-Da, că nu te vezi prin ochii mei.

-Nu pare că aș fi genul tău.

-Ești omul pe care l-am căutat toată viața și mă obișnuisem cu ideea că nu exiști.

I-am spus toate lucrurile astea și el tot mă iubește. Mi-a văzut toate defectele și el nu crede că am defecte. Mă știe cu bune și cu rele și tot vrea să își petreacă restul vieții alături de mine.

Ce să zic… sunt minunată! Am văzut asta în ochii lui.

Leave a Reply

