Scandal pentru 1 leu jumate

Eh, nu chiar. Nu fac scandal niciodată. Dar… luni, după muncă, am fost la Mega Image să îmi iau un pepene galben (am intrat la dietă). La raft, 1 kg de pepene galben – 3,99 lei. Îl iau, îl pun în pungă, mă duc la casă. Plătesc, mă uit pe bon. 1 kg de pepene galben – 4,99 lei. Huh? Am văzut eu prețul greșit? Sunt eu amețită de fel, dar chiar așa? Mă duc înapoi la raft să verific că nu m-au ajuns bătrânețile. Ce crezi? Încă văd bine! Mă duc la casă.

-Mă scuzați, la raft, kilogramul de pepene galben este 3,99 de lei, pe bon este 4,99 lei.

Casierița benoclează ochii, nu zice nimic. Bodyguard-ul îmi ia bonul – “Stați că poate aveți vreun discount pe bon și nu v-ați uitat”. Discount la pepene? Really? Dar ce e asta, black monday la fructe importate? “Ah, nu. Nu aveți discount… Da, se rezolvă imediat.”.

Vine o tipă la mine, probabil șefa de magazin or something, îi spun și ei problema mea. Îmi ia bonul, se duce la raft, ia și prețul de la raft. Vine înapoi cu bonul meu și 1 leu jumate.

“Am uitat să schimbăm prețul la raft. Poftiți diferența. Ne scuzați.”

Am luat banii și bonul și am plecat. Nu stau într-un leu jumate. Dar dacă nu spuneam, câți oameni ar mai fi plătit în plus? Pe câți oameni ar mai fi fraierit Mega Image? Înțeleg că oricum se practică prețuri mai mici la raft și mai mari la casă la mai multe supermarket-uri și hypermarket-uri. Poate dacă aș fi luat mai multe produse, nu îmi dădeam seama. Probabil pe premisa asta merg și magazinele, că nu îți dai seama la 1 leu. Prietene, tu mă faci la 1 leu. Dar dacă vine cineva să cumpere diverse și are cu 1 leu mai puțin, e nevoit să facă retur la un produs pentru că nu are destui bani să plătească, nu?

 

Leave a Reply

